Amióta megjelentek a kis méretű digitális fényképezőgépek, és pláne az okostelefonok, a koncerteken felbukkant egy raklap olyan idióta, aki ahelyett, hogy a zenét élvezné, ugrabugrálna, léggitározna vagy táncolna, mást se csinál, mint magát operatőrnek vagy fotóriporternek képzelve nyomkodja a szarját.
Tessék itt van ez a kép is.... 33 év után végre újra összeállt a Misfits klasszikus hármasa, szó szerint egy igazi stílusteremtő legendát láthatott az aki elment a Denver Riot fesztiválra, és mit csinált ez a sok furulya? Hát persze, hogy ahelyett, hogy átérezné a pillanat nagyságát, örülne annak, hogy a történelem része lehet, inkább a telefonját basztatja. Legalább ötven világító képernyőt lehet összeszámolni a képen, és ha az ember megnézi ezt a videót a bejegyzés végén, akkor rájön, hogy mennyire semmi értelme nem volt az egésznek, mert a minőség ótvar, ami nem meglepő, hiszen ilyen kategóriájú eszközökkel gyakorlatilag csak és kizárólag élvezhetetlen anyagok rögzíthetőek. Nem véletlenül kérnek fel a zenekarok (vagy a menedzsment, édes mindegy) profi, több kamerával dolgozó stábokat a koncertfelvételek elkészítésére, és nem elégednek meg annyival, hogy kiküldenek egy félnótást a nézőtérre, hogy vegyen fel valami rángatózó, sistergő digitális hulladékot. És akkor arról még nem is beszéltünk, hogy ha egy ilyen vadparaszt felemeli a telefonját, hogy kamerázgasson, az pont kitakar a csomó mindent, és a mögötte állóknak okoz kellemetlenséget.